פרסום לעורכי דין

משרד עורכי דין צריך בדרך כלל לקוחות חדשים.

כדי להביא למשרד עוד לקוחות, עורך הדין צריך לפרסם את עצמו במקומות שבהם ימצאו אותו.

פרסום לעורכי דין צריך להיות יעיל ולהביא לקוחות שיכניסו למשרד יותר כסף ממה שהושקע בפרסום.

לפעמים האפקט של הפרסום הוא לא מיידי ולוקח זמן לראות אם הוא עובד או לא.

כדאי ברוב המקרים לבדוק את המתחרים הבולטים בשוק ולראות איך הם מפרסמים ואיפה הם מפרסמים.

יש כמה דרכי פרסום שבעזרתם עורכי הדין מביאים פניות חדשות.

השתתפות בקבוצות נטוורקינג

קבוצת נטוורקינג היא קבוצה של בעלי עסקים מכל מיני תחומים שנפגשים ביחד כל זמן קבוע שזה בדרך כלל פעם בשבוע או שבועיים.

במפגש בעלי העסקים מציגים את עצמם, מביאים גם אורחים שמציגים את עצמם ויש גם בעל עסק שעושה מצגת ארוכה על העסק שלי.

כך בעלי העסק מכירים אחד את השני, סומכים אחד על השני ומביאים הפניות אחד לשני.

עורכי דין מהרבה תחומים משתתפים במפגשים אלה ומקבלים הפניות.

דרך השיווק הזאת דורשת זמן שהוא הזמן של המפגשים וגם זמן של פגישות אישיות בין בעלי העסקים.

אם מתמידים בדרך זאת לאורך זמן היא יעילה ויכולה להביא עוד לקוחות לעסק.

פרסום במדיה מסורתית כמו עיתון

יש בעיתונים רבים כמו מקומות מקומות למודעות של עורכי דין.

שמים מודעה בעיתון שרצה כל שבוע והיא אמורה להביא פניות.

יחסי ציבור לעורך הדין בתקשורת

נוכחות במדיה יכולה להביא לעורך הדין פרסום ופניות של לקוחות פוטנציאלים.

כך למשל אם עורך הדין מייצג אדם מפורסם אז כל מקום שהוא מתראיין אליו מפרסם אותו.

גם הופעה בתוכניות ייעוץ ברדיו או בטלויזיה יכולות לעזור להביא עוד פניות.

בדרך כלל הגעה למקומות האלה מחייבת עבודה מאחורי הקלעים של משרד ליחסי ציבור שיודע "לדחוף" את עורך הדין

לתקשורת.

שיווק דיגיטלי לעורך הדין

המדיה הדיגיטלית חשובה מאוד לכל משרד עורכי דין.

חשוב להיות נוכחים בה על ידי הקמת נכסים דיגטליים ובהם:

  • אתר אינטרנט
  • דף עסקי בפייסבוק
  • מפת גוגל העסק שלי
  • ערוץ youtube  (רצוי)
  • ערוץ tiktok (רצוי)

אלה השיטות לשיווק דיגיטלי:

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל הוא הבאת האתר למקומות העליונים בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.

דבר זה מצריך בניית אתר מושקע לעורך הדין ומילוי האתר בתוכן רלבנטי.

את התוכן הרלבנטי בוחרים בעזרת מקדם אתרים שיבחן ביחד עם עורך הדין מהם הביטויים

שמבוקשים על ידי הגולשים וכדאי לקדם.

בהתאם לזה יוכנסו התכנים לאתר.

מקדם האתר מלווה את האתר עד שהוא עולה למעלה בגוגל ואחרי זה שומר על המיקומים שלו כי

יש גם מתחרים שמקדמים את האתרים שלהם.

לקידום האורגני לוקח זמן לעבוד וזה יכול גם לקחת כמה חודשים עד שיש אתר מלא בתוכן ומקודם למעלה.

קידום ממומן בגוגל

כשמחפשים ביטוי בגוגל עולות קודם כל מודעות שתופסות את העין.

המודעות הן מודעות בתשלום וכל לחיצה עליהן מורידה כסף מהמפרסם שמשולם לגוגל.

המודעות מובילות אל אתר האינטרנט של משרד עורכי הדין וממנו הגולש מתרשם ויוצר קשר.

התשלום על הקמפיין הוא כאמור לגוגל ועוד דמי ניהול שמשלמים למי שמנהל את הקמפיין.

קמפיין צריך להיות יעיל וממוקד בנושא שאותו מקדמים כך שמי שמחפש ביטויים לא רלבנטיים כמו "חינם" או "פרו בונו"

לא יראה את המודעה.

קמפיין אפשר להקים במהירות ולהריץ אותו בשעות מסוימות כמו שעות הפעילות של המשרד.

לוקח כמה שבועות לייצב את הקמפיין ולשלול ביטויים לא רלבנטיים.

בסופו של דבר הקמפיין צריך להיות משתלם ועורך הדין צריך להרוויח יותר כסף ממה שהושקע בקמפיין.